22: September

Im back! Ett litet uppehåll med brist på ork.


Men nu är en tillbaka iaf!! :)

Har suttit hemma sjuk sen i  Söndags. Sjukdomen är oklar om vilken ?? Har en kraschad mage men ingen annan symptom så det är väl något jag käkat som min mage inte gillar :S
Men idag är jag iaf på topp. Tänkte att jag är hemme en dag extra ifall det är någon form av magsjuka eller något. Blir ju inte poppis om man sprider det på Willan, vi som har så många som VILL jobba extra.... NOOT!


Har inte gjort någon nytta alls dessa dagar. Inte så konstigt kanske eftersom jag vart sjuk. Men lagat lite mat och umgåtts med tv;n har jag iaf gjort :)
I morgon är jag ledig men på Fredag blir det jobb igen! Kör heeeela helgen! YAY!

Fick mig en riktig suprise idag iaf!! Min Iphone har kommit!! Wiie!
Tyvärr så skulle ju Sebbe precis åkå och jobba så jag kan inte pilla på den för ens han kommer hem eftersom den skall uppdateras med massor med program på datorn och det får fasen han göra åt mig! Så den som väntar på något gott!! Ska iaf kila iväg snart och köpa ett snygg skal så den inte blir repig.

Löning är tacka gode gud snart! Dödens månad! Tur säger jag bara som är sambo som kan dela våra problem med varann!
Ska in till Örebro nu till veckan. Ska shoppa med Julia som jag lovat sen våras (!!!) Ska köpa en satans massa så tacka gode gud ( igen!) att denna lönen var bra!! :D
Måste köpa nya skor, kängor, eller stövlar, hellst både och! Behöver även lite snygga tröjjor. Nya vantar! O assecoarer! Även en festblås till Linda o Annses party som är nästa helg!! Gaaahhhh blir dyyrt!
Måste även in på IKEA o köpe 1 gardinstång till datarummet som strax är klart.
Måste åxå in till Biltema ( Kvinnligt va!!?) o köpa nya bromsar till min bil som tydligen vill falla sönder!! Tur att jag har kära Staffan som ställer upp i ur o skur!

Renoveringen är som sagt snart klart i datarummet, så jävla pissigt för vi var klara men då hade färgen som vi målat listerna bubblat sig på varenda kvist så det var bara att slipa av där det var bubbligt o slipa och måla om! SUG! Men men "Gör om, gör rätt"! Oboy oboy!

Nej nu ska jag gå och göra lite kvällsmat!

Sen blir det favvo halv åtta hos mig och ett av världens patetiska program som gjorts : Kungarna av Tyllösand! Hahah dock är väl jag lika patetisk som kollar men kan inte låta bli o missa vad som händer!!!!  Hahaha!! Hej svejjjs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0