23:e september

Hej hej!!!


Då var det Torsdag då!!
Snart helg igen, tiden dundrer förbi.

Har ju vart hemma idag. Nu är iaf min mage helt åter ställd :) SKÖNT!
Måste få säga att dte vart underbart på sitt sätt att få vara hemma i några dagar!
Så nu är jag helt uppvilad och dax för jobb!!!

Går dagen var verkligen en glädjens dag kan man säga!! Min efetrlängtade mobbe kom på posten, jag fick en riktig lönchock! Och allt var verkligen med mig den dagen :)
Såna dagar är skoj!

På Tisdag ska jag in till Öret med syster. Då blir det shopping! Är så sugen på skor!!! Skor, skor, skor!! Vem kan få för mycket skor!? INGEN!
Jag skulle vilja knata omkring i högklackat, kilklack, låg klack och all dess mode men kul att man är lång som ett höghus så jag tycker det inte passar. men vi får se... kanske hittar man något man gillar!
Har hittat så himla mycket fina skor som jag vill ska bo hos mig!
vad sägs?

                          


    

Tränade idag åxå! Ett Indoor pass utan dess like alltså, att stå på nedersta raden där fläkten inte når lika bra är döden! Tänkte ju ta dte lugnt men det blev lite mellanting! Svettig som svamp var jag iaf när jag kom hem!

Är så himla glad att jag tränat så de senaste halvåret! Det har verkligen gett en bra inverkan på mitt liv!
Jag är piggare, gladare, har inte lika dåligt samvete för allt ajg vill och äter. jag har en helt annan inställning till allt! Så det är ju kul :) Visst har det inte varit lika kul alla gånger att träna men nästan varje gång är det kul!

testade ett par brallor jag köpte på Ginan för 3 år sen som jag inte kommit i sen dess :/ Helt ny eftersom de är oandvända. Dom passade idag! :) KUL!!!! Så hittils har jag gått ner 2 stl i byxor iaf! Så det är ju iaf en sporre man får till att fortsätta :)

Nu sitter än och föröker fatta mig på min Iphone...??? Asså teknikensunder är det jag eller???





Nu kom älskling hem!!! :) Nu blir det lite mys framför Austin Power :)

Trevlig kväll!!!



Kommentarer
Flisan

Jätte fina skor, vill också shoppa!! :)

Tummen upp för luren, världens bästa! :D

2010-09-23 @ 23:51:20
Johanna

På vilken hemsida hittade du alla dessa godingar? :)

2010-09-24 @ 10:20:03
Anonym

Flisan: Jaaa vissst är dom :) Dyra dock :/ A fy fan vilken telefon!!! Kommer aldrig byta kan jag lova!!! :)



Johanna: Jaaa visst är dom fina!!! Älskad dom svarta på näst sista bilden. På scorett och din sko :) även h&m faktiskt :)

2010-09-25 @ 23:06:05
jessica

älskar också träningen just nu!! men med bra sällskap blir de så mycket roligare :) you go girl!! ner till storlek 28 nu då.. de kan vi väl ta eller? kanske när vi ligger på dödsbädden . . HAHAH!

fina skor, jag älskar dock mina nyisar ;) hihi.

PUSS!

2010-09-26 @ 20:44:39
Anonym

Jessica: Jaaa det skulle ju vara ett lnsketänkade men tror inte mitt arsle tänkte bli mkt mindre ;) Haha men försöka går ju alltid!! :P

Ja det förstår jag!! Få se i dem i morgon kanske? :)



Bra jobbat idag btw på mördarpumpen :D PUSS!!!

2010-09-26 @ 20:48:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0