25:e september

Lite kvällsbloggning!!
Sitter i min ensamhet här o bloggar. Tänkte jag skulle börja göre det ifrån telen men har inte orkat ta tag i det än. Är ju så bra o så för jag tar ju bilde med mobilen så kan man ju lögga upp dom på en gång på bloggen eller facebook. Det blir så sällan annars att vi har med oss kameran överallt.

Sebbe jobbar natten och jag körde stägning idag igen. Nu sitter än här o kollar på Transformers :) Jättebra film faktiskt! Suuuper snygga bilar åxå!!! :D

   




Fy fan vilket pissigt väder det vart idag :( Åkte till stallet direkt i förmiddags. Mocka o gjorde iordning i stallet. Tog en snabbfika med Staffan sen åkte jag hem. Åkte till Träningslagret flr att köra lite gym. Det var stängt!! Trodde de stängde 13 men det var tydligen 12. Så det fick bli 2 jogg varv i Nobelspåret istället.
Men det var faktiskt skönt. Hittade ett skönt tempo som jag mojja mig igenom båda varven. Men det verkar som jag har sträck mig i ljumsken..(???) ar skit ont lite då o då. Men hoppas det är borta i morrn för då är det Body Pump realese!!! :)





I morgon blir det några timmars jobb, öppning. Sen blir det stallet o träning som sagt!
Nu är det mys med Bumban :)





Mors!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0