2:a september

Halloj halloj!!!

Har varigt en riktig tröttis dag! När klockan ringde i morse ville jag över allt annat önska mig att få sova minst en timme till! :P Fattar inte att det ska behöva vara så jobbigt när dte är så!! ALLT känns piss just vid denna stund. Det känns som inget kommer bli kul eller bra på hela dagen, men sen när man väl kommit upp så är allt bra igen! Man har inte en tanke på att känna som man gjorde för en timme sedan typ! :P Mysko!

På jobbet idag har jag varit riktigt kreativ! Jag har mosat ut 5 pallar ifrån frysan! Det är riktigt bra!! Så nu kan man tillomed kunna svänga runt med trucken där inne som Norda sa... Så det känns mkt bra nu när allt är som jag vill!

I morgon är det äntligen fredag!! Skönt med ledighet! Ska jobba till 17:00 sen hade jag tänkt åka ut till stallet en sväng o mocka å ta en tur på banan. Efter det vankas det kräftkväll med mina kära vänninor! :)
Köpte ett paket med kräftisar på jobbet förut som ligger på tining... Jag hade ett pakert med haftkräftor i frysom jag åxå lade fram. Svärmor var inne här en sväng och fick syn på dem o sa men Emelie de där är inte kokta, men det kanske du vet!? Jag bara vaaa??? Hur fan gör man då då!?
Så nu kokar jag kräftor här för fulla muggar! :P Få se om det är något att äta i morgon!?
Annars så ska jag köpa massor med gotti som man kan äta efteråt! :)

 



På lördag får vi se vad som blir. Kanske blir Philipstadsmarken på förmiddagen beroende på hur trött sebbe är efter nattshiftet. På eftermiddagen blir det förfest innan vi beger oss ner till Harrys där vi ska fira Jenny som fyller år! Kul åxå att det är Björn Rosenström på statt! Så det ser jag fram imot! Men mest alkoholförtäringen! :D






Nej nu är dte färdigkokat här så nu ska jag krypa ner i soiffan med en skål nyponsoppa med mandelbeskvier i o kolla lite tv innan det är dax för sängen!

ha en trevlig helg!

MORS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0