5:e september

helu helu!

Nu är det söndag igen... suck tiden går så fruktansvärt fort.
Så nu är det bara att börja om på en ny vecka i morgon...

Hade fruktansvärt kul igår! :)
Vi var först hemma hod Linda på lite föferre.
Hade ju "grundat" inför alkoholen mkt dåligt då jag hade ätit en omelett på dagen. <så 3 cider, en grogg och en halv flaska vin senare så var det full rulle :P
På Harrys blev det många shottar som slank ner, möjligen 2-3 st för många.. ;)
Hade iaf en skit kul kväll med alla mina vänner!
Och Björte var lika bra som vanligt!

I morse vaknade jag vid 9 tiden pigg o alert. Dock när ajg kom upp så rörde det runt imagen, men som sagt man mår ju som man förtjänar... :P
Har firat mamma och staffan idag. Dom börjar bli oldies nu.. :P HIHI nää då men ett år äldre iaf.

Nu ska jag faktiskt gå upp o ta mig en låååång dusch och sen blir det sängen! Är så himla trött.
I morgon är det ju dax för ett dundershift 10-21 eller om jag nu började 9??? Måste kolla upp.


natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0