Aldrig mer kycklingklubba!

Usch, sebbe hade lagat god mat igår. Kycklingklubba med ris o beasås. Gott! dock var det nån goo bacilusk i det hela så jag har idag legat hemma ifrån jobbet o spytt.
Ah jag spydde 2 ggr bara men tänkte dte är bäst att stanna hemma.



Även mamma är sjuk nu igen!! Suck! Blir så trött varför ingen kan hitta var felet är på henne!!
Nu hade hon iaf fått penecellin utskrivet för lungkatarr eller va det nu hette?
Ah vi får hoppas hon blir frisk snart iaf!
Jag vet ju själv hur det är när man är sjuk i lungorna o har ständig hosta, det är inge vidare!

Annars då så fick jag spel i morse när jag hör kl 07:00 att komungubbarna börjar såga ner trän 15 meter ifrån sovrumsfönstret med motorsåg!!! HALLÅ!!?? KLOCKAN SJUUUUU????
Hur fan kan dom börja att göre det då?
Suck det var iaf min morgon...


Nej nu ska jag styra arslet mot soffan!
MORS!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0