Nya gardiner!

Har nu äntligen köpt lite ny gardiner till vardagsrummet!
Man borde igentligen skicka efter lite oftare, som i lägenheten då hade jag massor med olika o byta med, jag bytte säkert i köket 4-5 ggr per år men nu när man gått ifrån att ha 3 olika fönster till 13 så är det varken lika ekonomiskt eller kul längre...
Vårt vardagsrum har 3 stora fönster som jag vill ha breda gardiner i efetrsom de är så vida eller hur man ska förklara. Och hittils har jag andvänt panelgardiner och det blir ju 6 olika 2-pack.
Men jag beställde ne jeansjacka ifrån Ellos och klickade då hem 3 par nya olivgröna gardiner. Såhär blev iaf resultatet.

Innan:
     





Efter: (jag fick sätta upp en panelgardin bakom, de blev så genomskinliga annars..)


     




Som sagt jag klickade hem lite skoj ifrån Ellos, det fick bli en ny vattenflaska, sebbe tar ju min varenda gång och glömmer den jämt i sin bil... Sen ett par "string" skor tofflir till honom i Adidas. 2 st farfarströjjor som visade sig vara lika långa som tunikor!! Men men rea vara så det orkar jag inte retunera...
Det är riktigt kul och bekvämt med internetshopping men det är alltid så mkt krångel när man skall retunera osv. Igentligen så är det ju bäst att åka och handla då man kan prova o så innan...
Jag måste gå in på Hööks eller Börjes o klicka hem sporrar,skor,och en ny sadelgjord åxå!  
Men det får bli en annan dag!
Nu ska jag krypa ner till kojs med men min älskade man och min katt!
God natt världen!!
:)


Kommentarer
Johanna

Så tjusigt det blev! =)

2011-04-28 @ 12:13:36
URL: http://johannanorgren.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0