Påskhelgen!

Det kan vart den bästa helgen på mkt länge!! För det första så har jag vart ledig heeeela helgen, haft mkt trevligt umgänge med mina kära vänner och familj, jag har grejjat o fixat i stallet, inte tala om detta underbara väder vi har!! Helt sjukt!! Det är ju för fasen lika varmt här som i Rom!!!

I fedags så kom Moa, Houng, Johanna, Magnus o Henric hit på lite grill o alkohols mys med sällskapsspel. Mkt skoj dock är inte TP mig grejj alltså, men party alias är ju så himla kul :D
Innan på dagen var det påskmiddag hos mormor och morfar!

Lördagen var det dax för middag hos mamma mf. Åt man ute på altanen för första gången! Inte illa :P
Efter det blev det en kortis i skogen på Nobla.
På kvällen åkte vi upp till My´s föräldrar o drack lite gott och åt räkor mm. Efetr det blev det utgång med sikte på Harrys men kön var helt oändlig så tro det eller ej men vi vände och gick upp till Night Shift!
Vilken skiiit! Alltså inredningen och ytorna, barerna och allt var ju mkr fint o så men musiken var ju vedervärdigt! det känndes som jag var i Alanya där ett tag på en lokal phub?? Hahah Nej ett besök dit blir det nog inte på ett bra tag :P

Idag blev det bikiniinvigning för i år! My och Jessica kom hit på förmiddagen med sina bikinis i högsta hugg o var solsugna. Så vi bunkrade upp på baksidan med solstol, dricka, o tidningar! Alla tre brände sig på ett o annat ställe och mitt bröst o face är willysrött just nu men det ärlá gött ;)
Jag smörjde faktiskt tillomed in mig idag innan stallet då jag brukar bränna mig mest o gud vilken sommarkännsla jag får av den lukten! Den är gudomlig!

  


Sebbe drog igång grillen och ordnade lite hamburgare och majskolv, gott!
Jessica ringde och berättade att det var kubb/brännboll ner på näset o visst var jag på!
Där nere träffade jag Johanna o Magnus :)
Himla kul o hitta på såna där saker! man känner som som 13 igen :P
Lite BB hos Jessica men en skål popcorn fick avsluta kvällen.
I morgon börjar den nya arbetsveckan... Suck, men men jag får se fram imot nästa helg då jag är ledig igen  :D

Måste bara lägga upp en bild på "Jessicas" katt Saga, visst är hon en copy på Bumban!!!!?? :P



 Bumban???




 Saga???



Nu ska jag slänga en titt på H&M:s sida om det kommit in något nytt skoj man kanske kan klicka hem :)
Sen äre faktiskt natten!
Blir ju att hojja till jobbet i morgon, får dock sällskap av min solstråle Jessica! <3
Nattis allihopa!



Kommentarer
jessica

åå gammel-bumban :D

tack för en underbar helg, hoppas nästa blir lika bra!

love you <3

2011-04-25 @ 17:13:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0