Värme och storm!!

Asså shiiiit vilken storm det är ute!!
Det är galet!
Lite läskigt när man tittar ut o ser alla stora städ som svajjar på baksidan...
Men men blåsten tillför ju för det mesta bara gott= det torkar upp ute!
Varmt är det faktiskt åxå, eller varmt o varmt det är väl att ta i :P
Men det är iaf skönt att äntligen få slippa den tjocka vinterjackan o mössan osv.

Nu är iaf äntligen helgen här! Dock inte så mkt att hurra för min del eftersom det är min jobbhelg. Men det känns rätt så okey ändå. Hade stägning igår och så även idag. Dock så får jag sovmorgon idag så det är riktigt skönt!
Jag åkte hem till Jessica igår efter jobbet, där kollade vi på "Vingar av glas" En riktig ungdomsfilm! Jag kan nog inte säga hur många gånger jag sett den men guu va den är bra! :P
Ett annat filmtips, Vi var på bio här förra veckan jag o jessica o my på "Hur många lingon finns det i världen?"
Jag säger bara vilken film!! Den berörde hela filmen! Jag skrattade o grät precis lika mkt!
Ett måste att ses!!





Nu är även sommarens resa bokad!!!! Lite otippat så blev det faktisk Rhodos stad!
Det var ju Bulgarien som stod på planeringen men det fanns så dåligt med hotell och sen så kännde vi att det inte lockade så mkt. Så det fick bli Rhodos! Ska bli så himla kul! LÄNGTAR!
Vi som åker är iaf: Linda, Annse, My, Jessica o jag då såklart :P

    



Sebbe har köpt ny bil åxå, eller ny o ny en ny begangnad :P
Han fick iaf en ide här i Februari att han vill ha en stadsjeep eller va de kallas för... O så dök den här upp.
Så han slog till.
Men BMW:n ska säljas i sommar så jag letar fortfarande bil!
Jag letar o letar men alla billiga o fina försvinner så fort eller så är dte något fel på dom. Jag vill ju inte ha vilken som hellst heller!
Just nu är jag lite kluven på vad för bil jag vill ha. Billig o försäkra o skatta o framförallt billig i drift!
Det är bara att leta på!!

       

Nu ska jag ta tag i städningen här i mitt hem. Behövs  dammsugas, dammas o tvätta lite. Lite matlagning står åxå på schemat. Lax o Bulgur!! :)
Sen blir det prommis til jobbet för lite stägning!


Trevlig helg!!


Ps. När "får" man ta fram utemöblerna o grillen??? :P


Kommentarer
huong

vaddå när, den ska redan vara framme! tycker vi kör på grillkväll nästa helg! ;) kekekek

2011-04-09 @ 13:15:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0