1 dag kvar... :D

... Wiiihhhoouu!
I morgon åker vi!!!! Som vi längtat!
I  morse fick jag äntligen en tid på vårdcentralen för att kolla upp min creppiga lunga!
O det visade sig att min creppiga lunga inte alls var creppig utan helt okey!
Istället så fick jag veta att jag har luftrörskatarr! Jippi! Så en stark hostmedicin och antibiotika fick jag åka och hämta ut.
Nu var jag så pass frisk ändå tyckte läkaren så hon sa att jag kanske bara behöver hosmedicinen några dagar :) Redan nu en "hutt" senare känner jag mig bättre!
Dock får denna medicin mitt hjärta att race 10000 slag i minuten men det är en lite rolig kännsla ändå med tanske att det inte är farligt :P
Känns ungefär som jag sprungit 10 varv på barkbanan :P

Så nu är jag 100% på, laddad, redo, i längtan efter i morgon :D



Så ikväll ska vi åka o tanka och fylla på luft i bilen så den är redo i morgon :) Yaaayy!!




Jag ska strax åka hem till Labbsand en sväng. Lite familje mys o så :) Sen ikväll tänkte jag bara mysa loss med Sebbe... Laga lite mat o kolla nån film kanske.
Måste ju även packa klart åxå.

Det verkar som att hösten kommit åxå ;) hehe lite skadeglädje! :P Nej men tänk på karmat nu! :P


Nej ingen tid o sitt här mer.... MORSNING!!!



Kommentarer
Johanna

Jag vill se bilder från resan!! ;D

2011-08-15 @ 16:19:31
URL: http://johannanorgren.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0