Arg. Ab

Vilken underbar start jag fick på denna dag!
Jag kan väl börja med det possetiva!
Jag TROR faktist att febern är bättre, men just nu går jag fortfarande på Alvedon så jag får vänta några timmar tills den går ur så får vi se om febern är där.
Inatt hade jag 38,3 men i morse hade jag 37,1 :)

Iaf den pissiga delen av detta blogginlägg handlar om vårdcentralen.
Fy fan vilken "dagens ris" jag vill tillge Karolina vårdcentral!
Jag ringde i morse och bokade tid. När sköterskan ringer upp och jag berättar mitt problem, mitt i min mening avbryter hon och säger
 - Ah fast du tillhör inte oss här på Karolina!
Nehepp, men jag var ju hos er för ca 1 år sen med stämmbandskatarr!?
- Men det är en ny regel förstår du så du får ringa Brickegården.
Men va fan hur ska jag få en tid där idag då tänkte jag...
-Ah så du får allt ringa dit vet du...
AAAA men NNNNÖÖÖÖJJJEEEEE!!!!!
Inte för jag sa så men jag hade god lust!
Hon var så himla kort och otrevlig! Jag kan väl för fasen inte veta att jag var skriven där när jag nyss var där liksom...
Men jag vart ju bemött på exakt samma vis av tanten i receptionen sist jag var där så varför förvåna mig?!
Jag tänker aldrig aldrig ALDRIG skriva om mig till denna skitvårdcentral!
Så jag ringde upp brickegården och fick som tur var genast en ny tele tid.

Så där var det, Dagens största riskvast till Karolinas extremt charmiga personal! Tummen upp för er!  

Nu ska jag ta och göra mig lite frukost.
hej hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0