Back to basic...

Då var man hemma då efter en 11 timmars på jobbet!
Man är ju fasen inte van att stå o gå i 11 timmar i sträck! :P
Better shape up!
I morgon är det ju dax för ännu en stägning. Dock börjar jag iaf kl 15 då!
Från och med idag så blickar jag nu framåt 8 arbetsdagar i sträck! Hua hua!

Usch på tal om Willan så kan jag berätta att vår kära exkollega som numera jobbar som butikschef i Vivalla Örebro var idag med om rån :/ Usch! Hemskt!! Jag kan inte föreställa mig hur det skulle vara om man stod där och blev hotad med kniv och pistol. Men allt gick iaf bra och ingen kom till skada iaf. Men tankarna finns ju alltid där... Läskigt åxå att det är så "nära" hit. All kärlek till dig vår kära kollega!

Jag har fått en riktig riktig SKIT blåsa på tungan! På sidan av tungan. Skit ont gör det! Inte ens mirakelmedlet Oralmedic hjälpte mot smärtan! Det går bra att prata o så men dricka, äta o så gör det oooont! Hoppas den utplånas snarast!
Annars så blir min förkylning bara bättre o bättre! Jag tycker det inte alls är lika jobbigt när man går ut o gå oså!
Det kanske är en hint ifrån ovan??? Träna med o ät mindre?? :P Haha






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0