Fortsättning följer....

Så nu är jag på lite bättre humör :P
Dock så var jag enlingt Brickegården för frisk för att få komma på provtagnng eller för att få ett sjukintyg.
Lite trist tycker jag att man inte kan få göra ett test o se vad det är för bacill som härjar runt i min kropp! Jag hade ju inte brytt mig i vanliga fall men nu när vi ska till Rhoddan så vill jag ju vara frisk!! :P
Men men jag har ju några dagar kvar på mig att friskna till!
Just nu är jag nästintill feberfri faktiskt så det går ju åt rätt håll!
Men känner jag mig rätt så måste jag ta det super lungt nu ett tag framöver... Suck och det är ju inte det lättaste.
Redan nu rycker det i mig att städa, tvätta, måla osv. Men nej idag är det åter soff-liggar-dag!!




Nu ska jag ta o skära till mig lite melon och sen kolla klart på sista avsnittet av greys :D I love Greys! Lätt en av dom bästa serierna!!! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0