Internetshopping!

Jag har alltid tyckt det vart farligt bra med internetshopping! Man fyndar massa reaplagg som man aldrig skulle orka hitta i butiken osv. Men de flesta gånger så har iaf jag vart lite missnöjd med passform, kvalité och färg på vissa plagg och eftersom det praktiskt taget kostar mer att skicka tillbaka klädesplagget så behäller jag alltid dem ändå. Men en grå trist dag som denna så tänkte jag att nu idag ska jag internetshopp lite! Loggar in på H&M... Klickar hem lite olika plagg jag gillar och sen går till kassan. Jag betalar ju alltid med kort på en gång och när man gör det så har min bank en säkerhetsåtgärd med koder o grejjer. Och då ser jag att min kod är av nån anledning SPÄRRAD! Vaaaa???? Hur fan kan den vara det??
Så det var den internetshoppingen de!
Ska försöka hitta på bankens hemsida vart man kan beställa ny kod.



Annars ska min lediga dag bestå av SOFTNING! Jag ska inte göra så mkt har jag tänkt mig. Ska försöka dra med mig Sebbe o kolla på tapeter till vardagsrummet när han vaknat. Måste även köpa färg till Kaminen så jag kan börja måla.



Lacka skohyllan en gång till och sen tvätta lite är nog prioriterat.

Jag är också sugen på att gå ut i skogen o leta svamp! Det är ju så gott o ha i fysen. MEN vet ju inte vart jag skall gå??



Jag bör åxå ladda upp mig nu inför kommande 8 dagars jobb. Yaay!

MORS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0