My Toyota is fantastic!

Inte för att det är min men problemfritt igenom besiktningen gick den iaf :)
Dock gick det inte riktigt lika bra för min Pärla.
Två fel. En styrled som var glapp i höger fram och sen en bromssladd som behöver en ny packning. Inga större fel enligt besiktningsgubben, enbart slitage. Bra! :)
Inge kul o laga men det är ju så med äldre bilar.
Bara laga, betala o se glad ut! :)


Min sista semestervecka är jag ju inne på och redan nu idag har jobbet kommit "hem" till mig. Eller ja inte jobbet kanske men "delar" av det. Det plingade nämligen på dörren flr 20 minuter sen och utanför står Gårdfelds! Haha för er som inte evt så är dte dom som kommer ty 2 ggr i veckan när frysarna harvar på jobbet. Lite komiskt tyckte jag men ännu roligare var det ju att det var samma GUBBE! Haha! Bara - hej hej!
Lite ironi i det hela så att säga...

Nu sitter jag o väntar på att åka hem och rida lite. sebbe ska med o kolla på mammas router, den fungerar inte som det ska tydligen.
Tänkte att sebbe ska få fota lite på oss när vi rider! :)
Jag skulle ridit i tisdags men när jag kom dit så hade Julia sadlat på och hoppat upp, så jag fick agera fotograf istället! Här är några bilder..
Kul och se hur hon ser ut när nån annan rider.
Rolig hon ser ut i annan utstyrsel åxå :P






:)

Hej hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0