Semesterns sista dag...

... Då satt man här då. Sista dagen. Suck. Men det känns faktiskt som jag vart borta länge! Och det är ju bra! :)
Ska bli liiite skönt iaf att få tillbaka vardagen.

I natt ska pållarna få sova inne. Det är första natten på 7 veckor! Skönt för dom!
Det är ju ingen supervärme ute nu på nätterna men jag vill ju hellre att dom får stå ute med ett täcke i "torrt" väder än att dom får gå in. det är ju trots allt mest naturligt så vis.

Idag har vi vart hos Mickis och fixat frillorna lite. SKÖNT! om sagt jag har sett ut som SVETLANA i några veckor då jag inte viljat färga innan Rhodos. Men jag har ju funderat på att mörka ner håret lite inför höst och vinter. Så nu har jag bara blekt slingor i Svetlanautväxten :P  Så Mickis hade lite ideér om mitt hår. Vi får se vad det blir :)

Var och köpte ny kattmat till Bumbi åxå. Tanken var att köpa Light maten då hon lagt på sig lite väl nu det senaste året trots hon är ute katt :P
Men jag ångrade mig och tog outdoor istället. Tänkte att den kanske är bra! Jag körde alltid på Sterelised förut men den är ju anpassad till att katten ska FÅ hull. SÅ nej Outdoor fick det bli!
Tycker Royal canin är så himla bra! Visst kostar det så smakar det men tycker det inte är så farligt ändå! Det räcker ju ändå i ett halvår minst! O Bumban är ju värd allt! :D






Nu ska jag pallra mig ut i köket och slänga ihop nån god drink tror jag :P Det är ju trots allt Fredag!
Jag har ju fasen inte druckit en droppe sen Rhodos! ;)

    



Trevlig helg! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0