Sensommar AB

Vi satt på altantrappen som Sebbe nu byggt klart i fm och solen gassade med sin sista sommarkraft!
Löven på Björkarna på baksidan är gulgröna och faller en efter en till marken.
Hösten är snart här!
MEN jag gillar faktiskt hösten. Självklart har hösten många nackdelar såsom Älgflugorna, kylan, regnet, blåsten, mörka kvällar och div mer... Men det possetiva med det hela måste jag få säga är, den friska luften, den luktar på ett speciellt sätt! 
Att man kan burra ner sig i soffan under en filt och tända en massa goddoftande ljus! 
Att få andvända tjocka stickade tröjjor. 
Det bästa som är med hösten är ju givetvis att jag fyller år :P Hehe. Men nu på senare år vill man ju inte riktigt fira den längre ;)

Det är iar en stor omställning när hösten klamapar sig på. Hästarna skall in på nätterna, skolan/jobbet börjar igen, man kan inte längre gå ut utan jacka, det är mörkt och grått ute dygnet runt.
Men man vänjer sig :)




Idag har jag och Jessica avnjutit en lunch på Som hemma. Skönt att sitta i sensommarsolen och bara prata o titta på folk.
Jag köpte även ett par nya mjukisbrallor på H&M. Supersköna. Jag har ju kladdat ner mina andra med färg i all renovering.
Sen blev det en aprikosbrandy på Systan till lite drinkar.
Vi satt o kollade igenom bilderna ifrån Rhodos, o jisses va vi skrattade!!
På lördag har vi planerat att ses allihopa med alla bilder o kolla på ALLA bilder! Jisses det kommer att bli mkt skratt o tårar! :p

Ikväll ska vi ta Pirates 2! :)
Äntligen är vår tv tillbaka så yeeey!

Nu ska jag hoppa in i köket igen och fortsätta med maten! hej svejs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0