Snart...

... Är vi påväg! Jag har dock varken packat eller hittat den äkta glädjen än. Klart vill jag åka, och självklart har jag längtat som en tok efter detta men det känns så trist när man inte är 100% kry.
Jag är absolut på bättringsvägen men idag har min hosta vart olidlig.
Jag brukar ha en mindre hosattack på morgonen o nån på kvällen men nu har det övergått till nån stop.
Underbart o sitta på ett trångt plan med en skithosta som pågår nån stop tills jag hulkar och tårarna sprutar :S
Så jag får ringa i morgon IGEN till vårdcentralen. Nu får dom ge mig en hostmedicin.
Moa och Houng var nyss här och kollade på film. Och Moa som legat hemma i lunginflammation tyckte inte min hosta lät så bra för att medicineras med apotekmedicin.
Moa berättade att hon blev genast mkt bättre med hostan när hon fick sin hosmedicin.
Jag menar det är säker påväg att gå över detta, men när? det vet man ju inte o ska jag bada i hav o flänga runt på Rhodos gator så är ju inte dte nått som lidrar precis.
Så därför vill jag ha en liten hjälp på traven :)
Just nu önskar jag att vi skulle åka om en vecka istället :/


I morgon måste jag åka hem o säga hejdå till familyn o hästarna :)
Jag måste åxå packa klart. Det är första gången jag packar dagen innan!!! :P
Jag måste hålla tummarna att bilen blir lagad och klar inför avfärd på lördag. Anmnars blir det back up plan B.
Städa den lite kanske åxå?
Ha en trevlig myskväll med min älsk åxå, det är ju trots allt vår sista semestervecka ihop o vå sista kväll... :(
Krama ihjäl Pumban :P





Nu ska jag slänga in mig i duschen och sen intaga sängläge. Det känns som det blir en lite längre version av Fredag i morgon :P
Tack o hej för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0