Både glad och ledsen!

Idag fick min underbara vän Jessica ett underbart beslut! Nämligen att hon kommit in på en utbildning i Linköping.
Självklart är detta super kul och jag önskar henne all lycka i världen.
Det tråkiga är ju självklart hennes frånvaro...
Det kommer att vara otroligt tomt utan henne på jobbet, Träningslagret och på fritiden!
Men men det är ju såhär livet är!
Jag vet hur jobbigt jag tyckte det var när Johanna och Magnus flyttade till Stockholm.
Sen även när Moa flyttade!

Hoppas denna månad kommer gå riktigt sakta så jag får ut så mkt tid som bara finns med dig min
Älskade vän!



Kommentarer
jessica

Nu gråter jag!!! ååh så fint du skriver min älskade vän!<3

saknaden kommer vara olilig stundtals men vi får ses ofta och ta vara på de tillfällen som ges så ordnar sig de här!

LOVE YOU.

2011-12-09 @ 18:19:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0