En dag kvar...

... Innan det är dax för julafton!!! :D
Wiiie! Känner mig dock inte som ett barn än men det kanske beror på att man växt lite ytterligare på ett år... Eller?? Näää :P
Nästan alla klappar är inslagna bara några få kvar att slå in. Är fruktansvärt trött på att slå in kan jag tala om!
För att inte tala om mammas paket!

Idag är det "mini" julbord på jobbet, som varje år. Missar det dock i år då jag jobbar kvällen idag :-/
Kör som sagt stägning idag, efter det blir det direkt hem till Flisan där det vakas uppesittarkväll med vi alla vänner kommer sitta med en bingolott i högsta hugg!!! :P hihi

Nu måste jag skynda mig upp här, har en del o göra idag med. Sen vet man aldrig om jobbet ringer in mig tidigare heller! :)

Om jag inte finner tiden att blogga i morgon så god ju allihopa!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0