Förevigt trött!?

Det verkar som min kropp kommit in i en ond cirkel nu ett tag. Är alltid trött på kvällarna, redan vid 8 tiden liksom!
Är skit trött på mornarna, spelar ingen roll om jag går upp 07- eller 11!
Suck... Har blivigt allmänt förvirrad åxå på morgonen. I morse när sebbe kom hem ifrån natten så kasta jag mig upp o skrek: VA ÄR KLOCKAN?? VAD ÄR DET FÖR DAG????
God morgon liksom ;)

Har iaf ätit lite kladdsallad som sebbe gjort. Mkt gott!
Ska strax iväg och köra lite functional moves här innan det blir dax för kvällsjouren på W.
Fick även veta en rolig sak igår på jobbet! En av vår älskade kollega lämnade oss i sommras för ett jobb i örebro och kommer i februari tillbaka till oss!! :D wiiiiie!!

Blev ett IW pass igår efter jobbet tillsmmans med Jessica. Efter det blev det idolmys och god mat och tilltugg! Hon var även kattvakt till underbara Saga som är en mkt speciell misse... Så go! Copycat Bumban! :P
Engan och Flisan skulle ju igentligen vart med men dom var tyvärr sjuka :-/

Ikväll efter jobbet kommer Johanna och håller mig sysselsatt... Dax för en dos av Desperate igen! ;D

Nej nu ska jag ge mig iväg mot TL här!
Tjiing!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0