Göteborg, here i come!!!!

Kommer inte hinna blogga nått i morgon antar jag så jag gör det nu :)
Förresten så i föregående blogginlägg så är det de första tre skorna jag klickat hem. Fattar inte varför det bli dubletter!?
Skit samma!

Ska iaf åka ner i morgon till Moa! Ska bli superkul! Åker dock ner ensam så det kan hu bli lite ensamt men Moa o Patrik följer med hem på Söndag :)
Kommer iaf bli en härlig helg med både Ullareds besök, festande och biohäng!
Det kommer även bli storjakt på julklappar! Hoppas jag hittar allt så jag slipper åka in till örebro till veckan o "slåss" :P

Har laddat "Pärlan" med ny olja och fyllt på spolarvätska så nu hoppas jag det blir en problemfri resa ner och hem :D

Men börjar dagen i morgon med en arbetsdag. Ska bli underbart o få lite långledigt :P hihi ända tills på Tisdag!!!

Nej nu måste jag sova lite, mkt att göra i morgon!
Natti natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0