Helgen!

Sitter i soffan helt utslagen efter en hård stallmorgon. Det där med isgata fick verkligen en mening idag!
Is överallt! Även om pållarna har brodd så är det ju läskigt att ta sig fram!
Så det tig sin lilla tid.
Nu iaf så har jag pillat i mig lite sen frukost och ligger i soffan astrött!
Har vart en superkul helg!
Har jobbat fre, lör. Men utöver det så hade vi stallträff med alla i stallet. Lite fika och gottis med glögg. Supertrevligt!
:) kvällen slutade hemma hos Jessica tillsammans med Linda, flisan och lilla Milea!
Lördagen började tidigt i stallet, efter det en extremt stressig dag på jobbet!!
Efter jobbet åkte jag och Jessica till Karlstad för att hälsa på Madde :)
Lite party och ett besök på "månen"! Skit kul!!!!
Söndagen bestog av shopping och fikamys.
Skit kul att få komma bort ifrån lilla hålan ett tag :P
Ska ju iofs smita ifrån stan igen på torsdag :P
Då blir det Götet!
Nej nu måste jag hitta på nått som gör mig pigg!
Jobb senare ikväll!!
Hej hej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0