Julen!

Hello hello!
Nu är äntligen (om man får säga så?) julen över! Det har vart mkt trevligt vill jag lova och mkt presenter ha jag fått!
Men nu är det skönt att det är över. Bara nyår kvar! :)
Jag har fått massor med skoj i julklapp, det verkar vart så att jag vart mkt snäll i år!?
Kan inte ens skriva allt här då jag inte ens kommer ihåg allt.
Men tack tack iaf min kära familj!

Ska sova nu, är så himla trött efter helgens bravader. Somliga fick ju visa sitt yttre i tidningen, full som en kastrull!
Nej natten nu, jobb väntar i morgon 10-21! Hej hej



Kommentarer
huong

MEN SNYGG DU ÄRRÅÅÅÅ!!!! och jag vill se din fejja i tidningen! ^^ puss.

2011-12-30 @ 14:34:52
URL: http://huonglee.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0