Lucia...

... Det har vart ett jäkla tjat om lucia idag! Haha, känns verkligen inte som lucia! Regnet har öst ner större delen av dagen och tempen har legat på plus.
Aja men det är väl lika bra tiden rullar på då det kan bli vår och sommar snart!
Helt sjukt att det är julafton om 1 1/2 vecka!!! Vart har all tid till julklappahandeln tagit vägen?
Jag har fortfarande klappar som saknas att köpa. Får se till nu att köpa allt i helgen, iaf det mesta! Skulle vara skönt att få slippa åka in till Öret såhär nära jul. Längtar till mellandagsrean :D
Och till LÖN! usch December och Januari är de månade som är tyngst rent ekonomiskt för mig!
Försöka klämma in så mkt extratider som möjligt!

Blev en sen kväll i stallet. Eller ja sen och sen! Jag brukar i vanliga fall inte var där efter sju liksom :P
Iaf, skönt o få ta in pållarna som var som blöta katter :P
Så kul o ha hjälpsamma stallkompisar som hjälper en när man är lite på efterkälken :P trevliga typer! :)

Ska bege mig till köket o se om det finns nån god frukt man kan tugga på!?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0