Önskelista!

Mamma säger alltid varje år att "- glöm inte att lämna din önskelista!"
Och visst det har väl viss charm att göra önskelista när man är 23 år gammal.
Men iaf, va svårt det är!
När man var liten så ville man ha ny mobil, dator, cykel o andra div grejer men nu köper jag allt jag vill ha!

Jag har de senaste åren bara fått lite smågrejjer och sen en större summa pengar istället, kanske skulle det vara kul o få nån riktig grej istället!?
Men vad?
Försökte komma på häromdagen...

• ny kudde ( hittar aldrig en bra sovkudde!)

• presentkort på Ikea ( där igen kom det pengar^^)

• kamremm till bilen :P ( dyrt skit som inte är kul o fixa själv :P)

• en större gryta!

• handdukar till bardummet (onödigt dyrt o köpa till vardags tycker ja)

Kan inte komma på andra grejjer alltså!
Annars när man vet nått man vill ha eller behöver så köper ju jag det själv som sagt!

Har några julklappar kvar o inhandla..
Mitt stora problem är Sebbes julklapp! Va ska jag köpa???
Tips??
Årets julklapp kanske, en matkasse? ;) skoja! (men det hade vart smidigt ;))!

Är det okey familjen om jag sätter detta på min önskelista??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0