True blood

Johanna skickade till mig igår och sa att hon börjat kolka på True bliid. Jag har jätte många kompisar som säger att den serien är helt sjukt bra!! Så jag köpte första säsongen för ett bra tag sen, har ju inte haft tid så den har legat på hyllan o dammat. Men iaf Johanna tyckte iaf att det var skitdåligt så jag blev nyfiken å började o kolla idag. Än så länge kan jag göra annat än att hålla med henne!
Haha fy fan vilken skit!!
Få se om det blir någorlunda bättre för annars blir det verkligen inget köp av säsong 2!



Kommentarer
Johanna

Haha, tack! Nu känner jag mig inte så ensam om den saken! ;) Jag kollade två avsnitt sen stängde jag av!

2011-12-05 @ 16:15:40
URL: http://johannanorgren.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0