Veckans Ros!

Jag var för ungefär en vecka sen på Grodden som jag fortfarande säger, men Granngården. Skulle köpa en vara som inte kan nämnas här då det faktiskt är en julklapp.
Personalen var otroligt otrevlig och inte alls hjälpvänlig. Vilket tyvärr inte förvånar mig längre...
Så för ett tag sen bestämde jag mig för att inte handla där längre, men just denna sak fanns ingen annan stans i Karlskoga så jag fick bege mig dit. Dock fanns den inte där, och dom hade aldrig hört talas om det heller.

Igår var jag på Svenska foder där jag numera sen en tid alltid åker istället, frågade ändå om denna produkt och då förklarade mannen som äger butiken att det finns ej i deras sortiment tyvärr. Det är ju synd tyckte han så han gjorde en "fuling" och beställde hem en sån till mig ändå!! Hur snällt är inte det då??? Det är BRA SERVICE!!
Varje gång jag vart där o handlat vare sig det vart foder, spån, kattmat eller div grejor så har jag åkt därifrån med ett leende på läpparna, en NÖJD kund helt enkelt!
Så alla rosor till er!!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0