Bajs överallt!!!!

Det är något som är piss med att snön år påväg att dö ut... Hundbajs kommer frm överallt!!! Det är så himla vidrigt!!! Är det liksom något man inte beöver göra på vintern eller? Då menar jag plocka upp efter hunden alltså?? Bajs, bajs, bajs överallt!
Inte så nice liksom....



Samma sak gälla alla som släger skräp o skit i naturen! Hur tänker man då? Asså är det så jävla jobbigt o behålla skräppappret i fickan tills man kommer till en paperskorg? Är det så jobbigt så kanske man inte borde äta nått då om man inte ens "orkar" hålla i pappret. 
När jag var påväg hem ifrån stallet i Tisdags kväll kom en bil och körde förbi och vips så kastades en Mcdonaldspåse ut ur bilen. Varför liksom?? Helt jävla dum i huvudet!!!!!! 

Våra pengar ifrån Fritidsresor har inte heller dykt upp än. Enligt Johanna som pratat med dem idag så ska dom skicka en "värdeavi" Jippi en Värdeavi på 11 tusen, inget som brukar dyka upp i brevlådan. Fan det blir så mkt extra jobb, jag måste ju då till banken och växla in den så jag kan lägga det på kontot!
Suck önska att dom kunde skickat pengarna till det konto som betalningen kom ifrån!
Men allt ska ju inte vara enkelt, tydligt de!

Idag är det iaf exakt 1 vecka kvar :) Längtar!


Dagen på jobbet har vart dunder som vanligt. Inte så många pallar men det gör ju inte mitt jobb softare för det utan då måste jag passa på att "rensa" ur frysen på överblivna varor osv.
Men fick iaf massor gjort idag så det underlättar mitt jobba iaf tillomed Måndag! :)
I morgon är det dock dunder då det antagligen rullar in minst 6 pall!! Jippi!
Thank good for friday!

I morgon kväll ska jag roa mig med Jessica och My :) Lite mat och gottis får det bli! Fredagsmys!
I love!

Lite bilder ifrån Iphonen ifrån helgen! Kameran är död så dom bilderna går inte att lägga upp nu.
Flisan var även med!!

      



På Lördag blir det jobb först och sen helkväll med Johanna, Magnus och Houng! :)
Få se vad det blir då, mys? Vin? Spel? :)

Men nu börjar det blir dax att borsta lite tänder och lägga sig, ska ju trotts allt upp i ottan för utsläpp i stallet!
Har iaf börberett både Hösilage och mat så det går lite fortare!
Börjar ju som sagt 10:00 så man vill ju hem o hinna duscha och äta lite innan jobbet väntar!

    

Trevlig helg!

// Emelie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0