Julias dag!

Jajjemen idag är det inte vilken dag som hellst utan idag är det syster ysters dag! Grattis på 16 årsdagen!! :D
Tyckte nyss du va 10 och bråkade om allt! Det skiljer så många år imellan oss (7 år) så vi har liksom inte haft samma "intressen" som andra syskon kanske haft, och sen har man ju alltid fått höra att "- det komme när ni båda är äldre" och visst gör det de :)
Men sen sammtidigt så var det tur att vi hade varann under vår uppväxt! <3
 Ser så mkt av mig i henne så nånstanns har jag ju påverkat henne :)
Pojkvän, kul umgänge, inge festande osv. Hoppas det håller i sig ;) höhö! Jag var iaf ett "änglabarn" och det tror jag även Julias tonår kommer att bli!
Av oss fick hon iaf ett par högtalare hon önskat till datorn, sen får hon klipp+färg hos Mickis på Onsdag :)
Blondare ville hon ju bliiii.... o vem är det??? ;) hihi



igår var vi ute och firade lite, Johanna har klarat sin Makeuputbildning, så nu är hon färdigutbildad makeupartist!
:D Grattis!
Vi tog iaf med henne ut på lite middag på Harrys var först tänkt men det var fullt så det fick bli Red brick. Trevligt var det, kul att få träffa Houng igen! :)
Efter en cider och mat så åkte vi hem hit och fortsatte kvällen med några glas vin och Mojhitos. Vi körde femkamp i brädspel, alla fick välja ett spel var. Mitt val var enkelt= Charader! Efter det rullade det på men När och fjärran, D,Jay, Master of television och Jepordy! Man underskattar bräd spel så mkt men det är verkligen super kul!! :D

Idag så har det vart en softdag, Gick upp vid 10 tiden, Johanna o Magnus sov kvar här så vi åt alla frukost och sen började vi kolla upp Transfer ifrån Paris och Rom. det är nog det som vart Jobbigast med denna resa! Svårt att hitta något alternativ som är "billigt"! Men Rom är iaf bokat och klart nu!
Åkte ut till Labbsand vid 15 tiden och fixade stallet och sen gick hem för att kalasa lite!
Julia hade gjort egen smörgåstårta som var gudomligt god om man nu får andvända så "fina" ord ;) Jisses den var Kanon!!!

Nu ligger jag här o grejjar med kamerabilderna ifrån förra ferren, så enyoy!



     

En solsemester skulle sitta fint säger jag bara!! Shhhit va blek jag ÄR!!!!!
Måste ju snart göra nått åt det ju, har ju faktiskt INTE tid o sola en massa solarie! Inte är det bra heller för den delen...


Nu kallar sömnen, jobbet 9-19!!
MORS!

// Emelie




Kommentarer
Huong

söt du är! och tack själv, får göras om snart! ha det kanoners på er resa! håller tummen för att allt går vägen :) puss&kram

2011-02-08 @ 23:37:14
URL: http://huonglee.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0