2010 i bilder :)

Hej och välkommen 2011!!
Detta år känns som ett toppen år, hoppas på det iaf!

Detta år har haft måna med och motgångar...


Året började med Tove och Andreas Bröllop som var mkt vacker och kärleksfullt!
Dock var både jag och Sebbe helt slut efter en heldag i Aulan med Högskoleprov...

     Bilderna på brudparet ligger på Sebbes Mobil :/


Vår älskade Tegnervägen 1B såldes ;(
Saknar och tänker på vår lilla FD bostad ibland :)
Vi fick iaf ihop många fina minnen därifrån <3

        
 

Vi hade planerat länge och trots sjukdom så kunde vi ÄNDÅ åka på vår planerade resa till Egypten... trodde vi!
Men icke tack vare Eiyajökkull eller hur fan den jäveln stavar till så fick det i slutandan bli en ålandskryssning...

     
   

... Men en månad senare fick vi packa om väskorna men istället blev det Tunisien, Djerba i en vecka!
Det sämsta med Resan var: Maten, servicen, Landet!
Det bästa med resan var: Sällskapet, Kamelridningen, värmen :)

     
     
     
  



Min DWC blev även såld detta år... Fick tröstköpa mig en skorv= Faran!



 

... Även sebbe köpte sig en ny bil...



.. Som jag såklart var tvungen att förstöra i vanlig ordning... :P



Självklart har det festats en hel del :D Enyoj!!

 
    
    
     

På höstkanten gick min gammelfarmor bort. I många år i alzhimers så har de senaste 15 åren inte ens minnats mamma eller mormor. I år skulle hon fyllt 98 år. Nu får hon iaf vila!
R.I.P Valborg.




Sen har vi djuren då!
Nobla drog ju på sig en senskada i höger fram men blev helt återställd i början på sommaren! :)
Dom är så goa mina pållar!!

       
      

   






Vi har ju Bumban åxå :)
Nu fyller hon 3 i Februari! Min lilla lurv!
Nu dundrar hon som aldrig förr nu när hon blivigt utekatt!

   

 
   


     

   


Johanna och Magnus skaffade tillökning och köpte sig en vovvsing... Wiktor! :D
   

Fler som fick tillökning var Camilla och Andreas som fick en liten Emilio den 14:e Oktober.
Tove och Andreas fick en liten Nils på min födelsedag :)
All lycka till er!!


Det var lite bilder ifrån år 2010!
Detta år har vi tagit grymt lite bilder... Det är så himla tråkigt! Så nu har jag och Sebbe sagt att vi ska köpa oss en ny eftersom alla våra bilder av nån andedning blir suddiga på varenda bild :S
Så en ny får det bli!

Tack alla för en super bra år!
Nya tag, nya mål, nytt nytt nytt!!

:)


Tjo hej!




Kommentarer
jessica. a

åå vilka härliga bilder!! faran är de bästa köpet 2010 för din del ;) hahah!

vedervärdiga festbilder ;D men härliga bilder från eran resa, sugen man blir!!

2011-01-06 @ 17:34:08
camilla, Mamma till Emilio

<3

2011-01-17 @ 13:11:50
URL: http://cammiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0