Nattmeningar...

Precis hemkommen ifrån Tordagsmys med Jessica och My :) mkt trevligt sådär Efter jobbet :) Jag hade massor med planer för dagen bl.a. Städa i ett av rummen, Åka och köpa färg, rida och laga mat. Det enda Om blev gjort var laga Mat. Dano var stägt likaså hallbergs. När jag kom till stallet fick jag kasta Mig i en snöbär för att nå tråden som pållarna rivit ner på backen. Blev då så blöt efterom jag sjönk till låret i snödrivan. Så det blev Mocka och sen raka vägen hem! Skottat har jag iaf gjort idag!! Jisses va snö det kommit!!! O lika mkt ska det komma! Får väl "skämta" till det som Dagab chaffisen gjorde idag.... "- ja det är väl skott-år i år va"?? :) haha! Nää nu måste jag sova en ska ju faktiskt upp om 5,5 h! Dunder pass i morgon 7-18! Äntligen Fredag iaf :D Natti natt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0