Stress...

... Asså shiiiiit vilken dag säger jag bara!!
Kan ju börja emd att tillägga att jag sedan 10 minuter sen legat nerbäddad i sängen och redo att inta nattsömn! Hur sjukt är inte de?? När gick man o lade sig 21:30? Hur gammal är jag?? 8 år?? :P
Denna dag har iaf vart döden. Johanna ville igår ha hjälp med en sminkning till sitt slutprov, jag åkte in en sväng iaf trots att jag var död efter pumpen. Smikningen gick jätte bra och det var skönt att få ses o prata!! :)
Iaf skulle börjat 08:00 i morse men hoppade in 7 istället. D var sjuk och ingen kunde hoppa in så där stod jag ensam på Willan med en praktikant! O herre tänkte jag, jag vet ju hur mkt som måste göras innan fredag då alla aktivitetsvaror kommer inför kommande vecka. Frysen har ju liksom lite platsbrist o så. Det är ju så lätt att man "sparar" på sig massa klipp osv. 
Aja nog om det men fick iaf dundra o sen ha hand om posten på sidan av underlättade inte situationen heller :P 
Utan lunch och en massa "dundring" så hann jag iaf klart till 16! 

Dagen träning blev iaf mångsidig :P Jag och Jessica tog oss en prommis till TL och där körde vi rygg, axlar och mage. Det var skönt med en hederlig prommenad! Speciellt med bra sällskap åxå :)

I morgon (andledningen varför jag ska sova nu) så börjar jag 08:00 -18:00, ska släppa ut alla pållar innan! Jisses hoppas det blir problemfritt i morgon och att det går fort. Jag ska även hinna mocka eftersom jag inte har nån större lust att åka ut igen efter jobbet. Nej efter jobbet vill jag bara hem o krypa ner i soffan o gotta mig i onyttiheter! 
:D



Jag måste åka till örebro!! Jag måste först o främst införskaffa mig riktigt och bra shampo och balsam. Även en bra inpackning. 
Just nu har jag "tattar" shampo o balsam. Elvital.  Det suger verkligen för håret, jag märker så stor skillnad på det nu och sen jag hade mitt bättre shampo. Förut hade jag Bed hair. Både inpackning och shampo/balsam. Men jag tyckte faktiskt inte att balsamet var så bra. Håret känndes på nått sätt sträft när man skulle borsta det men kvaliten var ju densamma. Mickis har ju sagt att hon ser stor skilland på mitt hår nu senaste 2 åren än innan och det är ju stor del för att jag haft bra produkter.
Hon har tipsat att köpa shampo ifrån Lanza. Få se vad det blir, Kanske blir ett Bed hair shampo men ett annat balsam, deras prudukter luktar ju så fruktansvärt gott!!!!
Vi får väl se va det blir, dock är dert ju inte dirre gratis att köpa dessa grejjer :S 
Men sen samtidigt så min Bed hair flaska räckte i 7 månader så det är ju inget man handlar så ofta :P 
Även silvershampo andvänder jag ju nån gång sisodär för att liva upp håret lite och jag köper ju bara en sån plaska per år. 

 

Jag måste även köpa nya träningskläder!! 
Framförallt linnen! Tränar ju 2-5 ggr i veckan och linnena rycker ju på en gång då man svettas som en piggy. 
Man vill ju inte gärna lukta apa på passet...
Gilllar Gina linnena! Har ju iofs alltid på mig ett sånt :P 
Så några nya såna då! 
Sen en ny hood skulle jag vilja ha. Så skönt att dra på sig efter passet så man inte blir kall. Aven skönt att ha på sig när man kör pump o det är ben. Inge vidare att ha en stång på nackkotan som väger 20 kg! Luvan på hooden ligger ju som ett litet stöd iaf :P



Jag behöver lite nya sommarplagg inför Egypten. Lagvänliga likså eftersom man inte får gå barbent ( shorts, kjol får ej vara otäcka över låren) , Inga bara axlar heller!! Suck! 
Det verkar som att det är lika bra att jag köper en våtdräkt i stället då kan jag ju slippa skämmas åxå när vi ska bada o så ;)

Vi måste åxå köpa en ny kamera!!! Vår suger helt sjukt mkt! 
Men det känns som att det lite är Sebbes avdelning så det får han göra :)


Näää tja om man ska släcka nu o se om John Blund kommer snart???
Jag är iaf i behov av honom!! 

Nattis!!

Trevlig helg allihopa!! 

// Emelie   

 
 


Kommentarer
jessica

äsch då, var inte så pjåkig.. ta de kläderna som hon på bilden har ;)

2011-01-21 @ 18:54:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0