Tisdag den 18:e

Inte mkt fantasi bakom denna rubrik!!

Tidag är som sagt, min ultimata "hat" dag :P
Har tillfälligt fått ta hand om frysan nu på Willan och brukar ju då alltid vara ledig tisdagar men nu är det orderfritt onsdagar istället så i morrn är jag ledig!
Så jobbdagarna har nu gått ifrån jobbat 4-6 h shift till 8-11 h shift! Dubbelt så mkt nästan. Skönt med lite cash :D

Har inte direkt haft tid till att blogga men nu är det dax :P

Jahopp vad har man hittat på då??
Joo i helgen var jag ledig (!!)
Fredag blev det film med Johanna o Magnus. Sällskapsresan som Magnus och Sebbe dyng gärna ville se... suck :P

Lördag blev det heldag på Bodaborg!! Skit kul!! Efter 8 h krypandes, krälandes, ålandes och kämpande så fick vi ihop 19 stämplar av 21 möjliga! Det tycker jag faktist är bra!
Dagen efter hade jag fruktansvärt ont i både knä å armbågar. Träningsvärk i många delar av kroppen åxå!!
På kvällen blev det singstar/ vin för hela slanten, många skratt blev det även när man fick se Sebbe o Magnus dansa Michael Jackson på Wii! Haha..
På efm kom mamma m.f och mormor och morfar hit på middag! :D
Underbar helg!

Har även roat mig i stallet  hela helgen! Shiiit va halt det vart! Tycker synd och de hästar som inte har skor, tur att det inte är is i hagarna som det är på vägen. Tur kan jag säga att Nobla har skor/brodd. Hon brukar ju faktist gå barfota på vintern. Hon gjorde det iaf förra vintern! 
På tal om det så kommer hovis i morgon och ska sko om. 
Helt jävla sjukt va dyrt det är!! 1500 kr för nya skor + brodd! Vem sa att häst hobbyn var billig!???
Tur är väl det att man spenderar mer tid på jobbet än hemma så man får bra lön iaf ;)
Men nu verkar iaf snön vara döende! Äntligen säger jag bara! Det har vart en fantastisk vinter med lagom kyla och mkt mysig snö men nu är jag trött på det så våren är varmt välkommen!
Tycker så synd om min "faran" som har dundrat på vägarna så han knappt håller ihop :P 
Han kommer nog få spendera en del tid med Staffan i garaget framöver!! 
Får se lite vad som händer med "farans" öde här framöver... Jag håller tummarna för annat!! ;)

Sitter här redo för att åka till TL på lite Combat! 
Helt sjuk va mkt fokt som tränar där nu. Det blir ju en veva med massor direkt efter jul o så med tanke på alla som "nyårslöftar" men det finns inte ett enda pass att boka i morgon som är ledigt :/ 
Eller på torsdag heller suck! 
Vid Mars ungefär är allt som vanligt igen :P 
Men det har blivigt mer utvidgat nu iaf, nästa söndag börjar sumban som jag tänkte börja gå på istället för pump. Vi brukar ju ändå köra pump mitt i veckan så det hinns ju ändå med :) 
Men det har även blivigt dyrt! Fruktansvärt dyrt! 
90 kr för en enkel träning!!!!!!
Jag betalade 4700 för helår men får sen ett avdrag innom jobbet på 1300 kr. 
Så det är igentligen ganska kul hur mkt man betalar för något som är gratis igenom att gå ut o gå eller springa i skogen!! 
Men jag tycker det faktist är värt! Skulle iaf aldrig byta gym, alla som jobbar på TL är super trevliga, hjälpsamma och professionella!

Nä nu ska jag gå upp o byta om! 


// Emelie



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0