Grattis älskling!!

Yes snart är det helg!
Onsdagarna är för mig veckans mellan dag, lika långt till helg som till måndag. :)
Jag har längtat som en tok till helgen då jag äntligen är ledig!
På fredag har jag jobbat 11 dagar i rad så det ska bli skönt med lite ledighet!


Här hemam har det vart full rulle, jag och sebbe har grejjat i hemmet. Jag städade i ordning hela källaren här i Måndags. Så himla skönt att få i ordning på allt. Jag hittade massor med skit som åker direkt till Dano.
Hittade även min rattmuff, kupé värmaren, sladden och skivor ifrån Divvan!!
Det var ju meningen att jag skulle andvända det till Faran men har inte hittat grejjerna.
Så nu är det skitfritt i källaren här hos oss :)
Rummet uppe är det inte heller mkt kvar i!!

Igår så började jag måla ett vitrinskåp som sebbe fått av sina föräldrar. Det var gammalt obehandlat trä med as fula handtag som skall bytas. 
Nu är det helt vitt. Jag ska dock stryka på en målning till. Tycker det blir så drygt bara när omålningstiden är 16 timmar!!! 
Men det blir nog fint iaf i slutändan! 
Vi ska även plocka ner skrivbordet som står i "gula" rummet och ta in ett annat som även det ska bli vitt!  
Gillar att hålla på och pyssla o grejja! :)

Det gula rummet ska även det bli renoverat... det ska gå åt det vita hållet om jag får bestämma. Jag skulle vilja ha vitt på väggarna men 2 fondväggar med svarta blommor eller hur man ska beskriva.
Eftersom det är garderober längst hela sidan så tror jag det blir snyggt!
Men men det är ett projekt längre fram!

Man måste även säga Grattis till min älskling som idag fyller 26 år!!!!!
Fattar inte att åren gått så fort! Han var liksom 21 när vi träffades och nu är det inte långt kvar till 30 :P
Tillskillnad mot en annan så blir han snyggare och för en annan går det bara utför :P
Grattis iaf till dig vännen!
Älskar dig!!



 


Nu har jag kollat klart på One three hill! Måste beställa hem ses. 7!! 8;an går ju på tv nu. Det är så himla bra!
Jag har även nya Grey´s men jag vill inte börja kolla än för då är jag fast!
Hihi!

Nää tja om man ska äta lite lunch nu då, jag börjar jobba 15:00 men måste åka lite tidigare, jag ska till TL och betala min "skuld". Jag råka avboka fel pass igår. det var igentligen meningen att jag skulle gå FM hela veckan så jag bokade BC 18:35. Men  fick istället köra stägning och avbokade då dagens pass istället!? suck så nu måste man tydligen betala innan man ens får boka ny pass!! Morr.
Ville ju jätte gärna gå på nya BC ikväll så det blir att åka dit innan jobbet o betala.

Jag ska även upp till Spelkulan o hämta ut mitt paket ifrån H&M.
Beställde en ny bikini i Måndags.
Hoppas bara den passar :)

4 veckor kvar nu.... :D



Nej nu blir det att dyka ner i matlådan här!!

ha en trevlig dag!



// Emelie




Kommentarer
Johanna

Jag kollade klart säsong sju igår! Fan vad bra det är!!!! Trodde inte jag ville kolla något mer efter att Peyton och Lucas "försvann" men det går bara inte att sluta kolla!! LOVE IT!!

2011-01-13 @ 09:26:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0