10 Dagar kvar...

... till semester!! :D

Då var Tisdagen avklarad! Skönt!! Det har vart fullt upp hela dagen. Började med jobb 9-17, massor att gör som vanligt, efter det blev en snabb cykeltur hem och byta om för ett dubbelpass på Träningslagret. Indoor walking 45 min och Body pump blev det. Jisses, att köra musten ur sig totalt är lika härligt som det är vedervärdigt :P Man är helt slut men på samma sätt är man helnöjd. Så känns det iaf för mig :P
I morgon blir det Body combat! :D

I morgon är jag ledig! Ska hem till Labbsand o fixa hagen. Vi brukar inte ha någon direkt el i vår hage men nu börjar gräset bli liiiite väl grönare på andra sidan av staketet o Sweetan har börjat att trycka på tråden.
Vi behöver även öka på lite på hagen. Det är lite väl dålig gräsväxt i år alltså. Det växer visserligen men för sakta.
Vi stödfodrar ju på natten och morgonen med hö.
Vi vågar ju inte ge Nobla för mkt bete då hon får fodergallor så lätt. Men det är ju bättre att dom får tjockare bete nattetid då sockerhalten i grässtrået minskas med 50% när solen går ner. Bra va!! :P

På tal om Noblas gallor så går det jätte bra! Hon har inte haft några fler gallor/svullnade sen slutet på Maj. Hon har heller inte varigt halt. Så ju med motion hon får detso lättare blir det att slippa gallorna.
Vi trodde där i början på Maj att hon skulle bli tvungen att gå inne på natten för det mesta, men betet togs net kollosalt och trappade upp stegvis! Tummen upp!!

I morgon måste jag även testa mitt nya huvudlag :D




Nu ska jag förflytta mig till våning 3, men tänkte att jag ska försöka hitta nån rolig bild man skulle kunna bjuda på :P

Det får bli denna!

Haha






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0