Hey ho, lets go!!

Då var nästan denna långa dagen över då :P
Timmarna efter arbetstid går ju så druktansvärt fort :/ 
Jag tänkte smita lite tidigare idag men det kunde ju jag glömma! Precis när tanken slog mig så dundrade det in massor med folk! Men men bra för Willan iaf :)

Idag blev det en tur på banan. Absolut inte "hårt" eftersom banan var lite blöt efter dagens alla skurar. Men det blev alla gångarter iaf. Fick sällskap av Kristina/Karl och vårt nya tillskott Märi. :)
Hermann var ju ute i morse o skodde på nya dojjor så det är väl livväl o ta det lilla lugna. 
Men hon var iaf mjuk och följsam i alla gångarter. Det har förresten inte vart något problem med "gallorna" sen i Maj. Men det kanske jag redan har skrivigt om för ett tag sen. ahh skönt iaf! :)

Har iaf vägt henne nu och nu väger hon för tillfället 440 kilo! I April vägd hon ju ca 500 kilo! Visst viktbanden är väl inte så superbra att förlita sig på men  man får iaf ett litet hum :P 

Sitter vid "gamla" datorn nu så jag tänkte bjuda på lite "oldie" bilder :D 



     



Moa och Nordica -00


Fiskinge -07


Liten uteritt bland. annat med Kristin och anna på Skuggi och Ari :)

Natti natt


  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0