Im sick....

... Sitter nu fullproppad med Alvedon och slemlösande medel. Jag hatar att ha feber!!! Det är hemskt!
Det började i fredags natt med feberfrossa på 38.6 grader. Jag trodde då att det bara var för vi badat under dagen och jag har några dagar innan kännt mig lite små krasslig.
Men under hela gårdagen som spenderades i soffan så försvann aldrig febern. Jag tog två Ipren innan läggdags och vaknade i morse med 38.8 i temp. Jippi!
Så det blir till att besöka vårdcentarlen i morgon. Det känns ju skönt att det bröt ut nu med tanke på att resan till Rhoddan är på lördag men det känns ändå rent utsagt förjävligt! Va kul om kjag måste äta pencellin i 10 dagar, då blir det inge alkohol där nere. Visst inte hela världen, jag kan ju ändå åka och umgås med mina vänner och sola men såklart skulle det vara mkt surt!
Men vi får se i morgon va de säger!
Jag håller tummar och tår!


Nu har jag iaf semester! Det är underbart!
Dock inte så kul att matcha in sjukdom när man väl är ledig men så är det ju tydligen... men får ringa i morgon och sjukskriva mig i några dagar.

Jag har haft fullt upp här och inte hunnit blogga så mkt på sistone. Det har vart Ullared, 60 års firade, byggardag i stallet och div aktiviteter.
Sebbe håller på med altanen på baksidan för fullt.
Och hallen nere är näst intill klar!

Jag hade gärna skrivit mer och alla grejjerna men är så himla trött nu.
Ska nog ta mig en lur på soffan. Happas febern inte är tillbaka när jag vaknar!

Krya på mig!!

Hej hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0