Iphone is the shiiiit!!

Min lilla manick till telefon kan jag bara inte leva utan :P
Helt sjuk igentligen hur man kan bli så fäst vid en pryl!!
Den har ju allt!
Läskigt faktiskt hur det ser ut idag med dagens "ungdom" , folk är ju ständigt uppkopplande och tillgängliga.
Men faktiskt så brukar även jag tycka det är skönt o lämna mobilen hemma ibland.
När jag cyklar eller går till jobbet så MÅSTE jag ha den med mig, vart ska jag annars lyssna på musik?
Sen när jag rider så är det ett måste, Tänk liksom om man ramlade av i skogen nånstanns o bröt en arm eller två...!

Jag tycker det finns så roliga appar. Igår hittade jag en så himla fyndig app! Riktiga vykort heter den. Man tar ett kort på ett motiv eller dyl. sen skriver man en hälsning och adress så skickas den till Posten där bilden senare blir till ett riktigt vykort, och sedan skickas ut med den vanliga posten. Kostar endast 19:-! Bra va!!!
Är man då i Italien säger vi så kan man ju skicka alla kort via mobilen!!
Och ett porto utomlands kostar ju minst 12:- så dyrt är det inte iaf :)

Spotify är en app jag andvänder mig av dagligen!
Jag har premium och betalar då 99:- i månaden men då är jag helt fri ifrån reklam och låtbegränsningarna.
Det är så himla prisvärt eftersom jag andvänder mig av den dagligen. Även Sebbe lyssnar ju på min spotify hemma när jag inte är inloggad.
:)

I love my phone! :)



Beställa ett bättre skydd blir det nog! Hatar mitt geleskydd com blir som en korv om man stoppar den i jackfickan!
Nog om det...

... I dag har man jobbat "halvdag". Jag började ju kl 13 så jag hann med lite städ innan. Vårt sovrum har inte vart den mysigaste miljö att levi i :P haha nää men så farligt är det väl igentligen inte men nya sängkläder, tvätta, nya handdukar, damma, och damsuga blev det iaf! Så nu återstår det det bara 2 vånigar då... ^^

Nu ska jag gå ner och slänga in den sista makinen i tummlaren och sen ska jag krypa ner i den nybäddade sängen :)
Jag älskar att känna den nytvättade doften, och dom rena och mjuka lakanen!! :D
Och att få krypa ner bredvid min älskade gör ju inte direkt saken sämre ;)

Nej natti natt!


Kommentarer
Anonym

:) äg

2011-07-20 @ 01:01:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0