Like old days!

Är just hemkommen ifrån Moa.
Precis "like old days"!
Lite film med fam. Danielsson!
Jag kan inte bekriva med ord hur mkt jag älskar den familjen!




Idag är det sista höet pressat. Ah hö o hö blev det ju inte men hösilage iaf. Nu kan man slippa tänka på det iaf!
Anne skulle igentligen kommit ut idag och ridit men fick förhinder så idag blevd et vila. Igentligen lika väl med tanke på att hennes hovar har växt något kollosalt denna omgång. Tur att Hovis kommer på Måndag :)


Har inte så mkt att skriva om igentligen... Jag har iaf inte kommit in på någon utbildning, jag visste iofs att det skulle bli så eftersom jag ej är behörig längre. Så nu blir det att fundera på om man ska läsa Naturkunskap B och Matte B. Vi får se, än är ju framtiden mkt oviss!
Så är det...


I morgon är det äntligen Fredag :D Wihhoouu bara 1 vecka kvar då! Yaaay!
På tal om semester nu så ska jag faktiskt slå av här o öppna taxfree katalogen som jag fick igår :D :D :D Det beteyder iaf att det är mindre än 25 dagar kvar tills avresa! Rättare sagt exakt 22 ;) haha!
Längtar!



Natti natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0