Måla, måla o måla!

Stallet är varje år i behov av målning!
Det är ju alltid kul att se det fina resultatet men inte alltid lika kul och dra igång målandet.
Men för en gångs skull så ligger jag FÖRE i tidsschemat :P
Jag har både målat och städat ur Noblas och Sweetans box. Dock ska jag bättra på Sweetans vita då hon grisat lite i ena hörnet.
Men förutom mina två boxar så har jag målat utsidan på Nordicas, täckesboen och ytterligare en box till.
Idag åkte jag ut på fm och målade väggen ovan fikarummet och portalen mellan avd. 1 och 2.
Nu är det endast vitt som behöver bättras på ovan främre ytterdörr :)
Så det blir nästa projekt.
Undra hur många gånger jag har målat allt genom alla åren??
Förra året drog Kristina och Katarina det värsta lasset men alla år innan? Meeen jag är lika glaaaad för det :D
Funderar på lite "renovering" för fikarummet ;-)



I kväll har jag kört sista stägningen inför semestern! Det känns så himla gött ska ni veta!
Nu är det bara 2 arbetspass kvar tills det är FREEEEE DOOOOOMMMM!!
Jag kan knappt bärga mig vill jag bara tala om!!

Än idag har jag fått på prov hur människor kan bete sig!!
Jag blir ibland så överrumplad av frågor, svar och uttalande av en del kunder så jag blir bara stående helt paff och vet inte vad jag ska säga för att jag är så chockad!
Det enda är ju att lära sig att slänga all skit man får ta bakom sig. Man är ju inte mer än människa.
Vissa människor har ju inte ett enda dugg vett i skallen och dessa har man ju tyvärr stött på genom livet...
Men sen får man ju inte glömma alla dom som är riktiga guldkorn åxå :D

Igår kom H&M katalogen med höst modet. Känns väl sisodär att den dimper ner i brevlådan mitt i sommaren! Man har ju inte ens haft semester :P
Jag gillar H&M men med handen på hjärtat så var det inte mkt som föll mig i smaken... Massa bohem-mode :S
Men måste få hylla H&M:s sport mode. Det finns så mkt olika modeller att välja på både i byx/shorts och top väg att välja mellan. Jag köpte ett par korta shorts för ett tag sen som jag nu andvänder mig av på alla passen då det är 100 grader på passen och dessa är kanon!
Även de längre mysbyxorna är underbara!
Slitstarka och bra pris!
Tummen upp!! :P





Jag satt och kikade lite på hur vi skall komma upp till Arlanda den 6:e. Vi klurade all på buss då vi tänkte att det borde vara det billigaste/bekvämaste altenativet men icke!! Helt sjukt att det kostar 610 spänn per person för tur och retur!
Om vi LYCKAS att klämma ihop oss i en bil blir kostnaden med bensin OCH parkering 230kr/person!!
Jag hade för mig att ta bussen alltid var bra/billigt!?
Så nån dag här snarast får vi ha "operation, få in 5 resväskor och 5 brudar i mammas bil"! Haha...
Åhhh längtar som en tok! Men som gammal vana så tar jag ut glädjen på flyget när det startat och lyft :P
Rhoddan -11!! :D

Nej nu ska jag vika lite tvätt o sen blir det nog sängen.
Hej svejs!





Kommentarer
jessica

WIHOOOO!!!!!!!!!!!!! RYSER NÄR DU SKRIVER OM RHODDAN -11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kan knappt bärja mig!!

2011-07-21 @ 16:06:19
Anonym

uppdatera snart? :)

2011-07-28 @ 23:04:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0