The deathly hallows...

... Nu är den sista Harry Potter filmen gjord. Jag kan säga med handen på mitt hjärta att den trilogin är så himla värd att läsa, se och höra!  
Det känns så konstigt att man nu sett alla filmer, att det liksom inte kommer fler.
Éfter varje film så har jag och Moa sagt "- att gu va jag längtar tills nästa" Men nu är det klart!
Man har ju läst böckerna sen man var 11 :) 
Sista fimen (bok nr 7 är uppdelad i 2 filmen) tyckte jag inte var så himla bra som jag trott men helt klart godkänd :P 

Asså kolla skillnaden på skådespelarna från film 1 till 8 :P 



  




Idag har jag och mamma ordnat i sadelkammaren. Vi har sagt sen i vintras att vi måste ta tag i det och sortera/slänga/bli av med. 
Nu är det klart! 
6 påsar med skräp blev det. 3 täcken bortskänkta och 2 kastade. En hel Gekås påse med loppisfynd och 2 Ikea påsar med överblivna täcken. 
Vi slängde även gamla huvudlag/träns. 
2 Hjälmar, massor med grimmor + grimskaft, nosluddar, benlindor, gjordar och annat skit som ej andvänds längre. 
Skönt att få lite ordning. 
I morgon ska jag nog åka ut o fixa det sista. Ska även putsa upp våra två vanliga sadlar. Hänga upp lite krokar osv. 
Även Sweetans box är nu utmockad så det är bara att sätta igång med att måla. Yaaay! 


Nu måste jag uppdatera Sebbe här om hela filmen!!! :P 
Hej hej! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0