Bakdag!

Lite fredagsfiika förtjänar väl min kollegor??
Tänkte redan i Tisdags att jag skulle bjussa på fika men då kläckte min kära kollega Thomas att han åxå skulle ordna! Så det blir dubbel fika = KALAS!!! :P
Skämma bort sig lite är inge fel efter en duktig godisfri vecka!
Brownie med kokostäcke blev det ifrån min sida iaf!




Vi var och kollade på bil igår. Förhoppningarna var väl inte skyhöga men den liten glimt med hopp fanns där iaf, men så fort jag öppnade dörren på bilen var det klart! NEJ! Människan som hade bilen hade rökt i den. VEDERVÄRDIGT! JAg fattar inte HUR man KAN förstöra en bil så!
Så ett nej blev det. Tur att bilen fanns i Kristinehamn så det inte var nån lång väg att åka iaf!
Bara att leta vidare!


I stallet pågår nu en krim. utredning. Inte på riktigt då men det fattar mysteriskt ett nytt täcke för Ida som fanns häromdagen men nu är borta!??  Jag fattar inte VEM TAR? Inte nog med det så fattas det även en repgrimma och ett par back on track skydd även dessa tillhör Ida. Så himla trist att det händer Ida som aldrig gjort någon illa. det kunde väl hänt mig då, jag hade ju antagligen aldrig märkt något... :P skämt o sido men det är väldigt tragiskt. Men den skyldige borde komma fram på ett eller annat vis. Denna person kommer iaf ha DÅLIG karma för detta!
Så nu luskas det i stallet som aldrig förr. Detta har aldrig hänt förut under vårt stalltak vilket är konstigt att det händer nu?? Vad är annurlunda nu mot förr?? Och varför just Idas saker?
hum... ska inte speculera mer om dett här...


Något merr jag måste säga! Guu va bra Big Brother är! haha som en riktig fjortis så sitter jag bänkad varje kväll 22:00!! :P Jag har alltid tyckt det vart så bra! Dock skulle jag inte vilja vara med men att kolla är kul :)

I morgon är det ÄNTLIGEN helg igen! Det blir lite av vardera denna helg! Lite middagsbjudning, träning, stllet och lite fördelsedagsfirande :)
Underbart med ledighet!

Nu ska jag bege mig till den mjukare delen av hemmet = Soffan!


Oo just de tänkte bjuda på lite bilder men det gååååår inte att lägga upp någon! suck...

Tjooflöjt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0