Helgjobb!

Nu är ÄNTLIGEN denna vecka ÖVER! Usch vilken skit vecka!!
I flera veckor har jag fått njuta av att slippa jobba helg men nu var det min tur! Jag kan faktiskt erkänna att jag förtjänade det btw!
Denna vecka har bjudit på extra jobb och ej räknade stall jourer. Jag kan ju säga att det har ju inte vart sömnens vecka, men va fasen vem behöver sova??
Nej nog med gnäll om det!! Skönt iaf att helgen är över och nu får man se fram i mot veckans jobb, stall, träning och gemenskap :)

Gu va skönt att snön är påväg att dö ut! Snart dröjjer det inte för ens man kan ta fram mina Easytones o andvända på prommenaderna istället för träningsskorna!
Slänga in vinterjackan i garderoben, packa ner alla vantar, mössor, och halsdukar som tar upp hela lådan nere i hallen.
TVÄTTA BILEN! Den är i BEHOV jag lovar!! :P

     



I morgon är det Mickis och Jessicas födelsedagar!! :D GRATTIS TILL ER!
Ser gott fram i mot fest!  ;)


Orkar inte fundera mer på vad man ska hitta på o skriva om nu, jag brukar fundera ibland när jag jobbar att "- ja men det här kan jag skriva om i bloggen...
Men nu är dte helt tomt!
Kanske dax att släcka lampan och sova lite. Måndagar är ingen favoritdag och i morgon väntas 10 h jobb och ev. efter det vankas stallet.




Natti natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0