Livet går fort nu...

...Veckorna bara flyger iväg, dygnen blir bara kortare känns det som!! Har jobbat som en tok nu en tid efetrsom ingen annan kan ställa upp. Självklart är det mitt eget fel att man säger ja och så men vad gör man, man vill ju hjälpa till o pengarna därtill som tillkommer är ju inte dummt! Förra veckan var nog en av mina värsta på länge. Usch, jag ville bara säga upp mig och gå hem!
Så nu har jag börjat att räkna ner till semestern = 4 månader kvar!

Idag börjar jag kl 12:00 så jag funderar på om man skulle ta en prommenad till stan innan o FÖRSÖKA hitta nått att ha på sig på lörtdag???
Det är ju iofs OMÖJLIGT i denna stad men FÖRSÖKA går ju :P Dessutom är det ju super fint väder ute!
Det blir nog invigning på svensk mark för mina Easy tones!!
Det kan nog även bli svensk årsinvignig av skinnjackan med :D

Nej nu ska jag platta håret så man kan visa sig som männika!

Tjoo hej!


Kommentarer
Johanna

Därför man verkligen ska ta vara på livet!!!! =)

2011-03-29 @ 20:44:37
URL: http://johannanorgren.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0