Slaskmåndag?!

Tjoohoo är det verkligen sant??  Det kan ju viserligen ingen svara på men jag tror på det. Att våren är påväg alltså!! :)

Idag är det Måndag igen, skit dag om man frågar mig. Usch har sån jobbångest på söndagskvällen inför hela veckans jobb som skall komma :S
Men nu är denna dagen över!
Mådde dåligt i morse, illa o ont i magen. Det som i slutändan behövdes var lite frukost. Faktiskt mysigt att vi alla äter frukost tillsammans på jobbet, som en liten familj :P höhö
Frosta ur de 2 sista frysarna och sen röjja ut storfrysan. Hann iaf med massor med saker som jag inte räknat med så i morgon slipper jag dundra allt för mkt. Gött!

De senaste 2 veckorna så har jag ju gått till och från jobbet och det är tidsdödande men ganska skönt faktiskt, Gratis motion i slutändan.
I väntan på mten skulle bli klar så drog jag på mig träningskläderna och tog en liten joggrunda mot Nobell och runt. Det var riktigt skönt att få komma ut. Dock mkt slaskigt och isigt överallt, jag var helt blöt om fötterna när jag kom hem.
Men nu kan man iaf gå och lägga mig med huvudet högt ikväll o behöver inte ha dåligt samvete över att jag inte kunnat träna idag...

Träningsvärk hade jag iaf idag på några delar av kroppen, om det beror på uteritten i går eller mördarindoor passet vet jag inte :P Joo rööööva är för sadeln iaf det vet jag! Samma varje gång! :P
Det var jätte kul att få komma ut, vädret var varmt o häligt och sällskapet lika så! Härligt!
Lite för mkt vårkänslor i min lilla arab men det gick bra ändå, kändes där ett tag som hon hade ätit nitroglycerin  eller likande för jag trodde hon skulle explodera ett tag :P Cocobaaaang!Min lilla pålle. Så härligt när man känner sig "trygg" på sin häst trots att hon dummar sig.


I morgon blir det en tur till stallet efter jobbet sen blir det Body Pump! yyyay!
Nu invätas det BB här och mys med sambo!
Dock kommer han åka o jobba extra natt här... suuuuuck!!!



Mors mors


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0