Sovmorgon och avloppsrensning!

Helt oväntat så ställde jag ej klockan igår och försov mig till pållarna!! Som tur var så vaknade jaf halv 8 så det var ju inte brådis iaf! Pjuuhh säger jag bara! Stämningen var iaf lugn ändå i stallet :)
Fick hjälpa morfar o rensa det mkt underbart doftande avloppet åxå snäll som jag är!
Eftersom det bara är jord,hästmat,sand, o spån i så är det rätt okey ändå. Skulle i9nte göra det direkt om det var toabajs inblandat :S Hästbajs är ju iaf som gräs?! :P

Faktiskt när vi bodde i lägenheten så var det JAG som fick rensa avloppet i duschen!!! Sebbe klarar inte va det! Han kan inte ens vara på toan medans jag gräver... Den ENDA anledningen JAG gjorde det var för att allt som fanns där var ju mitt hår!! O det är jag ju inte så rädd för :P



Idag är jag ledig, lovely! Jag ska igentligen vara ledig i morgon med eftersom jag jobbar helgen men vi håller på o bygger om på Willan så jag ska hjälpa till lite.
Igår byggde de om i fruktavdelningen och det blev super fint! Kul med lite förnying i vår håla!

Har även suttit i tele kö hos tele2. Kanon att dom uppfann att dom ringer upp! :)
Kände att jag måste ta tag i problemet nu. Innan jag köpte min Iphone så bröt ofta mina samtal när jag ringde och tog i mot samtal osv. Jag tänkte då att ja jag har ju en stenåldertele så det är väl det, men nu har jag ju en ny och nytt simkort och det håller på än ibland!??
Ibland har mina vänner sagt att det inte ens går att ringa mig fast telen ligger på borde med full täckning!?
När jag jobbar så ligge den ju i skåpet och då har jag NOLL i teckning så då är det ju förståligt men inte annars. Och dessutom så är tydligen min röstbrevlåda eller va det heter kopplad till ett annat5 nr som går till en Erik Berggren i Arvisjaur. Så bland annat min barnmorska har ringt upp honom och trott att han är min sambo!
Så det är ordnat nu!!
Så en grundinställning ska jag göra, skit åxå för då försvinner alla mina appar!!! :/
Men men det är väl bättre att ni får tag i mig?? :P



Igår fick jag min första p-böter! Tjohoo! Jag nästan aldrig ställa mig bakom willan där man bara får stå i 2 h men igår tänkte jag att jag har brottom till stallet direkt efetr jobbet och plånkan hemma på bänken så blev det inte ens en p-biljett så tjiii fick jag med en böter på 300 kr!
Aja men det räknas inte för med "faran" så stog ju mamma som ägare och Sebbe står ju på SOU :) haha

På tal om bil så står det rätt så still nu i letandet... I början var jag helt säker på att jag skulle ha en V40 men har jag börjat att kolla på lite nadra märken åxå. Jag hittade en häftig bil igår som jag kan tänka mig men den har en 2,6 V6:a  motor  och då dricker den ju rätt så saftigt med soppa och sen är den super dyt i årsskatt.
Men den var lite häftig :P



Jag älskar när man har något att se fram imot! Som nästa helg då blir det bastuparty ala Slepickas! Ska dock jobba dagen efter men det blir nog parta ändå, sen helgen efter så ska jessica ha sin 22 års fest! :) Dock min stall-lördag men det löser sig nog! LÄNGTAR!



Nä nu ska jag masa mig ut till köket o laga lite mat!

Måste även förbereda mig mentalt och fysiskt för 1 h Indoorwalking ikväll med Angela!!! Kommer bli DÖDEN!


MORS!



Kommentarer
Tele2

Hej Emelie,



Vi är glada att läsa att du varit i kontakt med kundservice och fått hjälp med telefonsvararen och tips att testa gällande samtalsproblemen. Vi hoppas att det kommer fungera bra efter grundinställningen nu.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2011-03-10 @ 13:44:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0