Ångestsöndag!

Usch som vanligt att man har fet ångest när man hela helgen  har svinat med god mat, godis och sen en massa alkoholhaltiga drycker.... usch usch till veckan blir det dunderträna!
Jag har haft en helg med lite blandade aktiviteter, i Fredags så åkte jag hem till Labbsand, fixade mat, hö o vatten till pållarna... Efter det mosade jag ner mig i soffan med en påse chips och Big brother.
Lördagen började med jobb 06-14. Efter det blev det en tur på stan. Hittade 2 linnen som blir kanon inför sommaren, även ett par jeanshorts. Snabbdusch och sen iväg till Annse på husfest!
Husfesten slutade på Harrys där det var vi och ca 15 personer till... Men kul hade vi iaf!! :)
Tackar så mkt för en hejdundrandes underbar kväll! :D



   


Idag har jag faktisk vart aktiv måste jag få säga! Iaf om man tänker på alla alkoholceller som nu bor i min kropp, jag passade på att sola lite på fm, sen tog jag och Jessica en prommis ner till Willan, efter det blev det fotboll i Bråten. Sebbes spelade med B-laget :) , Efter det blev det bakismat på Mcdonalds! Jag fick även genomlida filmen Dear John, å herre! Fin film jovisst, men lite väl seeeeg?



usch jag är så fruktansvärt trött... inte så konstigt kanske med tanke på att denna helg haft få sovtimmar, nu är dte bara att ladda om inför en 5 dagars jobbvecka! Längtar redan tills på fredag!! :)

Nu äre natten!

Natti natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0