Förkyld...

Nu ligger jag hemma i soffan med en harvig hals och feber... Åkte till jobbet ändå i morse men åkte hem igen vid 11 tiden. Jag fick ont i halsen igår men tänkte att det kanske bara var något litet skit men i natt vid 4 tiden vaknade jag och var helt tjock i halsen...
Så nu poppar jag massor med Ipren, och halstabletter!
Och Te såklart!

    

Kanske blev man lite för kall i lördags på Mickis och Tommys 50 års kalas...
Vi hade iaf super kul! Det blev även utgång och tro det eller ej men efterfest!


Igår var det mors dag! :D Det blev en fika hos mormor och morfar. Jag och Julia köpte en parfym + lotion till mamma, Nina Ricci! Den är så god!



Nu ska jag gå upp till sovrummet, dra ner gardinerna och kura ner mig. Jag hatar att ha feber, ena stunden fryser man ihjäl o andra så svettas man till tusen...
Natti natt!
Ber till Gud att jag är helt frisk i morgon!!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0