Lördag morgon 06:34...

Åhhhhhh va trött jag bliiiir!!! Inte nog med att jag inte kan sova på nätterna så VAKNAR jag dyng pigg klockan 05:50!!! Hur är det möjligt! Jag kunde få sova till 10 om jag ville men nej!
Allt är ju iofs Sebbes fel, han kom o sa hejdå när han skulle åka till jobbet, pratade lite o så o då piggnade jag väl till... Tänkte att jag ger det ett försök att blogga lite för då kanske jag blir trött :)


Nu är det äntligen helg tacka gode gud för det!!! LOVELY! Detta kan vart den jobbigaste veckan på mkt länge!
usch usch...



Men nu är det helg och nu behöver man inte tänka på det mer! Dagens planer ser iaf ut såhär!
Örebro på fm med Jessica! Sen blir det stallet en sväng och ikväll blir det 25+25 års fest hos Mickis o Tommy! :)


Inköpslista i Öret:

* Nya Bh:ar, Komiskt nog har alla mina bekvämaste gått sönder!!
* En Fm sändare till bilen (arna) så jag kan lyssna på spotify i bilen.
* Alkohol!!
*Nån festblåsa inför ikväll kanske??
* Dragkroksskydd!



Se vad som nu förljer med en hem, det är väl som vanligt att man inte hittar något vettigt men men det är iaf kul att ta en sväng in! :)


Nej men nu måste jag ge mig för nu tror jag jag blev liiite trött!!v :D Natti natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0